Cégünk értékrendjének alapja már a kezdetektől fogva a folyamatos innováció, valamint a fenntartható minőség, termékeink és partnerkapcsolataink tekintetében egyaránt. Szeretnénk nagyvállalatként, azonban egy magyar családi vállalkozás értékeit megőrizve fejlődni úgy, hogy hosszú időn át tudjuk vevőink számára a TERRÁN minőséget garantálni.

Ehhez a közös feladathoz bólyi csapatunkba várjuk új kollégánk jelentkezését

Szállítmányozási ügyintéző

munkakörbe.

Főbb feladatok:

  • Fuvarokmányok, szállítólevelek elkészítése
  • Kiszállítás folyamatosságának biztosítása
  • Rakodás előtti folyamatok koordinálása, készletellenőrzés
  • A kiszállításhoz kapcsolódó adminisztráció elvégzése SAP-EWM rendszerben
  • Kistételes vásárlók fogadása és kiszolgálása
  • Vámügyintézés, vámolási dokumentumok kiállítása
  • Beérkező alapanyagok és visszáru kezelése, dokumentációja
  • Szoros együttműködés a telephelyi dolgozókkal és a fuvarszervező munkatársakkal a gördülékeny, gyors, pontos ügyfélkiszolgálás érdekében

Elvárások:

  • Középfokú logisztikai végzettség
  • Logisztikai területen szerzett 1-3 év tapasztalat
  • Felhasználói szintű Excel, Word ismeret
  • Problémamegoldó képesség, terhelhetőség
  • Kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban
  • Megbízhatóság, szabályok és határidők betartása
  • Ügyfélorientált hozzáállás

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Szerb-horvát nyelv ismerete
  • SAP ismerete
  • Vámügyintéző végzettség, vámügyintézésben szerzett gyakorlat

Amit kínálunk:

  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Versenyképes fizetés, céges juttatási csomag
  • Stabil, kiszámítható vállalati háttér
  • Családias és családbarát vállalati kultúra

Munkavégzés helye:

Bóly

 

Ha fontos számodra a biztos háttér és szeretnél egy olyan cégnél dolgozni, ahol folyamatos fejlődésre és hosszú távú tervekre épül a jövő, akkor küldd el önéletrajzod az email címre, vagy a ‘Jelentkezem’ gombra kattintva.

Jelentkezem