Szállítmányozási ügyintéző
Cégünk értékrendjének alapja már a kezdetektől fogva a folyamatos innováció, valamint a fenntartható minőség, termékeink és partnerkapcsolataink tekintetében egyaránt. Szeretnénk nagyvállalatként, azonban egy magyar családi vállalkozás értékeit megőrizve fejlődni úgy, hogy hosszú időn át tudjuk vevőink számára a TERRÁN minőséget garantálni.
Ehhez a közös feladathoz bólyi csapatunkba várjuk új kollégánk jelentkezését
Szállítmányozási ügyintéző
munkakörbe.
Főbb feladatok:
- Fuvarokmányok, szállítólevelek elkészítése
- Kiszállítás folyamatosságának biztosítása
- Rakodás előtti folyamatok koordinálása, készletellenőrzés
- A kiszállításhoz kapcsolódó adminisztráció elvégzése SAP-EWM rendszerben
- Kistételes vásárlók fogadása és kiszolgálása
- Vámügyintézés, vámolási dokumentumok kiállítása
- Beérkező alapanyagok és visszáru kezelése, dokumentációja
- Szoros együttműködés a telephelyi dolgozókkal és a fuvarszervező munkatársakkal a gördülékeny, gyors, pontos ügyfélkiszolgálás érdekében
Elvárások:
- Középfokú logisztikai végzettség
- Logisztikai területen szerzett 1-3 év tapasztalat
- Felhasználói szintű Excel, Word ismeret
- Problémamegoldó képesség, terhelhetőség
- Kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban
- Megbízhatóság, szabályok és határidők betartása
- Ügyfélorientált hozzáállás
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Szerb-horvát nyelv ismerete
- SAP ismerete
- Vámügyintéző végzettség, vámügyintézésben szerzett gyakorlat
Amit kínálunk:
- Hosszútávú munkalehetőség
- Versenyképes fizetés, céges juttatási csomag
- Stabil, kiszámítható vállalati háttér
- Családias és családbarát vállalati kultúra
Munkavégzés helye:
Bóly
Ha fontos számodra a biztos háttér és szeretnél egy olyan cégnél dolgozni, ahol folyamatos fejlődésre és hosszú távú tervekre épül a jövő, akkor küldd el önéletrajzod az email címre, vagy a ‘Jelentkezem’ gombra kattintva.