Felelős gyártóként fontos számunkra vásárlóink elégedettségén túl a környezetvédelem is. Ezért indítottuk útjára Terrán tetőcserepet vásárló partnereink számára a Palacsere programunkat.

Tetőt egy életre szólóan választunk, így fontos a minőségi termékválasztás, de fontos az is, hogy a héjazat jól illeszkedjen az adott környezetbe, tájegységbe, feleljen meg a Kárpát-medence éghajlati viszonyainak, és nem utolsó sorban legyen környezetbarát. Ezért idén elindítottuk Palatetőcsere Programunkat, amit azoknak a családoknak ajánlunk, akik környezetszennyező, bitumen alapanyagú zsindely vagy azbeszt alapanyagú palatetőjük cseréjét tervezik, de még nem találták meg az egyszerű, gyors és költséghatékony megoldást.

A palatető amortizációs ideje anyagtípustól, termékfajtától, környezeti hatásoktól függően 20-30 év szakértőink szerint, így a cseréje több mint aktuális napjainkban

A másik jelentős probléma a palatetők bontása. Ennek oka, hogy a szállítást csak speciális szaktudással rendelkező cégek végezhetik, mivel a bontásból származó törmelék veszélyes hulladéknak minősül.

A Terrán erre nyújt megoldást a piaci árnál lényegesen kedvezőbb feltételekkel a Palatetőcsere Programjával. Cégünk a szolgáltatás során veszélyes-hulladék kezeléssel és ártalmatlanítással foglalkozó céggel együttműködve biztosítja a felújítás során keletkező veszélyes-hulladékok elszállítását.

A programban érintett veszélyes hulladékok:
EWC 17 06 05 – azbeszttartalmú pala (síkpala és hullámpala)
EWC 17 06 03 – bitumenes tetőlemez

Jelen tájékoztatóval szeretnénk megismertetni, milyen módon tudja igénybe venni a hulladék begyűjtési és kezelési szolgáltatást. Nincs más dolga, mint a következők szerint eljárni:

1. Válassza ki a Terrán cserepét!

Válassza a legmodernebb gyártástechnológiával készülő hazai Terrán tetőcserepek valamelyikét, hogy esztétikus, viharálló héjazat védje otthonát. Választékunkról a www.terranteto.hu weboldalon vagy az építőanyag-kereskedésekben tájékozódhat. A tetőidomhoz műszakilag legmegfelelőbb cseréptípus kiválasztásához, a pontos anyagszükséglet meghatározásához és a hulladékkezeléssel kapcsolatos bővebb tájékoztatáshoz vegye igénybe Terrán Területi képviselő kollégáink segítségét! Az Önhöz legközelebbi területi képviselő kollégánk elérhetőségét weboldalunkon találja (https://terranteto.hu/teruleti-kepviselok) vagy hívja információs vonalunkat a 69/569-950-es számon.

2. Terrán tetőcserép megrendelés, veszélyes-hulladék gyűjtőzsák (BIGBAG) igénylés:

Rendelje meg a kiválasztott Terrán tetőcserepet és a szükséges mennyiségű, UN minősítésű veszélyes-hulladék gyűjtőzsákot a programban részt vevő Terrán Márkakereskedőtől.

Nem tudja mennyi zsákra lesz szüksége? Nem tudja melyik Márkakereskedőhöz forduljon? Területi képviselő kollégánk segít Önnek!

3. A veszélyes anyag elszállításának megrendelése:

A szolgáltatás igénybevétele során, a Terrán Kft. közvetítőként vesz részt, vagyis a hulladék ártalmatlanító cég szolgáltatásait és kedvezményes díjait közvetíti vásárlói és partnerei felé. A szolgáltatás megrendelése és a díjfizetés közvetlenül a hulladékártalmatlanító cég felé történik.

A kedvezményes hulladék szállítási díjak igénybevételének feltétele, hogy a megrendelőnél a Terrán Kft. által gyártott tetőfedő anyagok kerülnek beépítésre, melyet a vásárláskor kapott számlával kell igazolni. Amennyiben ez nem teljesül, abban az esetben a Terrán Kft. jogosult a kedvezményes kezelési díjon felül 45 Ft/kg + ÁFA (bruttó 57,15 Ft/kg) díjat kiszámlázni a vásárlónak az elszállított veszélyes hulladék mennyisége után.

Töltse le a megrendelőlapot az alábbi weboldalról: www.designkft.hu/megrendeles. Amennyiben a kitöltéshez segítségre van szüksége, területi képviselő kollégáink készséggel segítenek Önnek.

Küldje el a hiánytalanul kitöltött megrendelő lapot a hulladék-kezelő partnerünk (Design Kft.) e-mail címére: , vagy a +36-76/483-197-es telefax számára. Amennyiben nem rendelkezik internet eléréssel, kérje a Terrán területi képviselő segítségét a megrendelőlap beszerzéséhez.

4. A hulladék elhelyezése:

A hulladékká vált pala tetőelemeket helyezze a zsákba (BIGBAG), úgy hogy minél több férjen bele, ügyelve arra, hogy az elemek ne szakíthassák ki a zsákot. Kérjük, hogy csakis a kapott UN minősített zsákokat használja, ellenkező esetben nem tudjuk a szállítást teljesíteni! Az UN minősített zsákokat raklapra kell helyezni, célszerűen még a hulladékkal való megrakodás előtt.

Amennyiben hullámpala hulladékkal rendelkezik, azokat tegye raklapra, helyezze egymásra, és fóliázza le. A raklapokat minden esetben a tehergépkocsi számára könnyen megközelíthető, szilárd burkolattal rendelkező helyre tegye! A raklapokat a megrendelőnek kell biztosítania!

Kérjük a hulladékot szelektíven gyűjteni és csomagolni! A hullámpala és a bitumenes zsindely/hullámlemez egymással és más hulladékkal nem keverhető! Ellenkező esetben a hulladék szállítását végző partnerünk a hulladékot nem köteles átvenni. Emelőhátfalas autóval történő szállítás esetén, a munkaterületen sima, szilárd burkolatú felületnek kell lenni, ahová a gépjármű vezetője le tudja engedni az emelőhátfalat, és egy kézi békaemelővel a raklapokat rá tudja húzni az emelőhátfalra.

Amennyiben nincs megfelelő szilárd felület, úgy önrakodós autóval történik a szállítás. Ebben az esetben kb. 3-4 m-re meg kell tudnia közelítenie a raklapokat/ BIGBAG zsákokat az autónak.

Amennyiben a tehergépkocsi a hulladékot – a fentieknek nem megfelelő körülmények miatt – nem tudja elszállítani, a megrendelő a kiszállási díjat köteles a szállítónak megtéríteni.

Az újbóli kiszállás 13.200 Ft + ÁFA (bruttó 16.764 Ft) díj megfizetése után lehetséges.

5. Előleg megküldése:

A megrendelő lap beérkezését követően hulladék-kezelő partnerünk közvetlenül Önnek küld díjbekérőt, az Ön által megadott email (vagy postai) címre, a becsült szolgáltatási díj 50%-ának összegében. Kérjük, banki átutalással küldje meg a díjbekérő bruttó összegét a díjbekérőn szereplő bankszámlaszámra, melynek beérkezése után munkanapon belül hulladék-kezelő Partnerünk kiállítja és megküldi Önnek az előleg számlát.

6. Időpont egyeztetés:

Az előleg beérkezésétől számított 10 munkanapon belül a megrendelőn az Ön által megadott e-mail címen vagy telefonszámon hulladék-kezelő Partnerünk munkatársai keresni fogják a szállítás időpontjának egyeztetése céljából. Kérjük, a leegyeztetett szállítási napon mindenképpen biztosítsa a hulladék elszállíthatóságát. A szállítást legkésőbb a szállítást megelőző munkanap 15 óráig lehet lemondani.

7. Fizetés:

A szállítás teljesítése után Ön postán fogja megkapni a hulladék kezelését igazoló „SZ” kísérőjegyet (lapot) valamint a végszámlát a hulladék-kezelő partnerünktől, melyet 8 napon belül kell banki utalással teljesítenie a számlán szereplő bankszámlaszámra.

8. A dokumentumok megőrzése:

A hulladék kezelését igazoló „SZ” kísérőjegyet (lapot) a jogszabályokban előírt ideig, de minimum 10 évig meg kell őriznie, ezzel tudja igazolni a hatósági ellenőrzéskor, hogy a jogszabályoknak megfelelően járt el a veszélyes hulladék bontásakor.

A szolgáltatás kedvezményes díjai:

kiszállási díj: 13.200 Ft/alkalom + ÁFA (bruttó 16.764 Ft/alkalom) , és kezelési díj:

  • 78 Ft/kg hulladék + ÁFA (bruttó 99,06 Ft/kg) emelőhátfalas tgk. esetén (szilárd burkolatú út, raklap, stb.) vagy
  • 88 Ft/kg hulladék + ÁFA (bruttó 111,76 Ft/kg) önrakodós tgk. esetén.

a BIGBAG zsák a Terrán cseréppel együtt a helyszínre szállítva 4.200 Ft + ÁFA (bruttó 5.334 Ft/zsák).

9. Egyéb feltételek

Cégünk tetőcserép vásárlással kapcsolatos általános szerződési feltételeit megtekintheti ezen a linken.

A hulladékkezelő partnerünk általános szerződési feltételeit itt találja, mely elfogadása esetén lehet igénybe venni a hulladékkezelési szolgáltatását: http://designkft.hu/aszf.pdf

Kérdés esetén forduljon bizalommal munkatársainkhoz:

  • Szerződéssel, számlázással kapcsolatos kérdésekkel: +36-30/399-2712
  • Szállítással kapcsolatos kérdésekkel: Juhász Henriett, +36-30/415-5074, e-mail:

Köszönjük, hogy óvja környezete egészségét, bízunk benne, hogy rövidesen Önt is partnereink között üdvözölhetjük!

Palatetőcsere programunkról bővebb információt az innen letölthető tájékoztatóban talál.


Hasznos tippek Önnek! 

Tudta, hogy Terrán tetőcserepet Életreszóló Garanciával is vásárolhat? A feltételekről itt tájékozodhat.

Tetőfelújítást tervez? A kivitelezésben is segítünk a Terrán Tetőspecialista programunkkal.

Generon

Adatvédelmi központ

    Szükséges

    A szükséges cookie-k a rendszer működéséhez feltétlenül szükségesek, azok nélkül a honlap nem használható rendeltetésszerűen. Ezek a cookie-k a felhasználó hozzájárulása nélkül használhatók és nem kapcsolhatók ki.

    wordpress-settings-{X}, wordpress-settings-time-{X}, gdpr[allowed_cookies], gdpr[consent_types]

    Funkcionális

    A funkcionális sütik használatával jobb felhasználói élményt tudunk nyújtani. Ezek a cookie-k általában beállításokat, és kenyelmi funkciókat biztosítanak a honlap személyre szabottabb működéséhez (például a kiválasztott nyelv, vagy a meglátogatott oldal-típus). Ezek a sütik nem tárolnak személyes adatokat. Kérjük vegye figyelembe, hogy a funkcionális cookie-k kikapcsolása korlátozhatja a honlapunk bizonyos funkcióinak működését.

    gdpr[privacy_bar], yco-visitor-group, terran-favourites

    Teljesítmény

    A teljesítmény cookie-k arról gyűjtenek adatokat, hogy hogyan használják a honlapunkat. Ezeket arra használjuk, hogy jobban megértsük miként használják a honlapunkat, hogy annak tartalmát és funkcióit javítsuk.

    _ga, _gat, _gid, 1P_JAR, APISID, CONSENT, HSID, NID, SAPISID, SID, SIDCC, SSID, _ceg.s, _ceg.u, _ceir, mf_user, act, c_user, datr, fr, sb, wd, xs, presence, _pin_unauth
    _ga, _gat, _gid, 1P_JAR, APISID, CONSENT, HSID, NID, SAPISID, SID, SIDCC, SSID
    _ceg.s, _ceg.u, _ceir
    _ga, _gid, mf_user
    act, c_user, datr, fr, sb, wd, xs, presence
    _pin_unauth