Felelős gyártóként fontos számunkra vásárlóink elégedettségén túl a környezetvédelem is. Ezért indítottuk útjára Terrán tetőcserepet vásárló partnereink számára a Palacsere programunkat.

Tetőt egy életre szólóan választunk, így fontos a minőségi termékválasztás, de fontos az is, hogy a héjazat jól illeszkedjen az adott környezetbe, tájegységbe, feleljen meg a Kárpát-medence éghajlati viszonyainak, és nem utolsó sorban legyen környezetbarát. Ezért idén elindítottuk Palatetőcsere Programunkat, amit azoknak a családoknak ajánlunk, akik környezetszennyező, bitumen alapanyagú zsindely vagy azbeszt alapanyagú palatetőjük cseréjét tervezik, de még nem találták meg az egyszerű, gyors és költséghatékony megoldást.

A palatető amortizációs ideje anyagtípustól, termékfajtától, környezeti hatásoktól függően 20-30 év szakértőink szerint, így a cseréje több mint aktuális napjainkban. A másik jelentős probléma a palatetők bontása. Ennek oka, hogy a szállítást csak speciális szaktudással rendelkező cégek végezhetik, mivel a bontásból származó törmelék veszélyes hulladéknak minősül.

A Terrán erre nyújt megoldást a piaci árnál lényegesen kedvezőbb feltételekkel a Palatetőcsere Programjával. Cégünk a szolgáltatás során veszélyes-hulladék kezeléssel és ártalmatlanítással foglalkozó céggel együttműködve biztosítja a felújítás során keletkező veszélyes-hulladékok elszállítását.

A programban érintett veszélyes hulladékok:

  • EWC 17 06 05 – azbeszttartalmú pala (síkpala és hullámpala)
  • EWC 17 06 03 – bitumenes tetőlemez

Jelen tájékoztatóval szeretnénk megismertetni, milyen módon tudja igénybe venni a hulladék begyűjtési és kezelési szolgáltatást. Nincs más dolga, mint a következők szerint eljárni:

1. Válassza ki a Terrán cserepét!

Válassza a legmodernebb gyártástechnológiával készülő hazai Terrán tetőcserepek valamelyikét, hogy esztétikus, viharálló héjazat védje otthonát. Választékunkról a www.terranteto.hu weboldalon vagy az építőanyag-kereskedésekben tájékozódhat.

A tetőidomhoz műszakilag legmegfelelőbb cseréptípus kiválasztásához, a pontos anyagszükséglet meghatározásához vegye igénybe Terrán Területi képviselő kollégánk segítségét! Az Önhöz legközelebbi területi képviselő kollégánk elérhetőségét weboldalunkon találja vagy hívja információs vonalunkat a +36-69/569-950-es számon.

2. Terrán tetőcserép megrendelés, veszélyes-hulladék gyűjtőzsák (BIGBAG) igénylés:

Rendelje meg a kiválasztott Terrán tetőcserepet és a szükséges mennyiségű, UN minősítésű veszélyes-hulladék gyűjtőzsákot a programban részt vevő Terrán Márkakereskedőtől. Nem tudja mennyi zsákra lesz szüksége? Nem tudja melyik Márkakereskedőhöz forduljon? Területi képviselő kollégánk segít Önnek!

3. A veszélyes anyag elszállításának megrendelése:

A szolgáltatás igénybevétele során, a Terrán Kft. közvetítőként vesz részt, vagyis a hulladék-ártalmatlanító cég szolgáltatásait és kedvezményes díjait közvetíti vásárlói és partnerei felé. A szolgáltatás megrendelése és a díjfizetés közvetlenül a hulladékártalmatlanító cég felé történik.

A kedvezményes hulladék szállítási díjak igénybevételének feltétele, hogy a megrendelőnél a Terrán Kft. által gyártott tetőfedő anyagok kerülnek beépítésre, melyet a vásárláskor kapott számlával kell igazolni. Amennyiben ez nem teljesül, abban az esetben a Terrán Kft. jogosult a kedvezményes kezelési díjon felül 45 Ft/kg + ÁFA (bruttó 57,15 Ft/kg) díjat kiszámlázni a vásárlónak az elszállított veszélyes hulladék mennyisége után.

Töltse le a megrendelőlapot az alábbi weboldalról: www.designkft.hu/megrendeles. Amennyiben a kitöltéshez segítségre van szüksége, területi képviselő kollégáink készséggel segítenek Önnek.

Küldje el a hiánytalanul kitöltött megrendelő lapot a hulladék-kezelő partnerünk (Design Kft.) e-mail címére: vagy a +36-76/483-197-es telefax számára. Amennyiben nem rendelkezik internet eléréssel, kérje a Terrán területi képviselő segítségét a megrendelőlap beszerzéséhez.

4. A hulladék elhelyezése:

A hulladékká vált pala tetőelemeket helyezze a zsákba (BIGBAG), úgy hogy minél több férjen bele, ügyelve arra, hogy az elemek ne szakíthassák ki a zsákot. Kérjük, hogy csakis a kapott UN minősített zsákokat használja, ellenkező esetben nem tudjuk a szállítást teljesíteni! Az UN minősített zsákokat raklapra kell helyezni, célszerűen még a hulladékkal való megrakodás előtt.

Amennyiben hullámpala hulladékkal rendelkezik, azokat tegye raklapra, helyezze egymásra, és fóliázza le! A raklapokat minden esetben a tehergépkocsi számára könnyen megközelíthető, szilárd burkolattal rendelkező helyre tegye! A raklapokat a megrendelőnek kell biztosítania.

Kérjük a hulladékot szelektíven gyűjteni és csomagolni! A hullámpala és a bitumenes zsindely/hullámlemez egymással és más hulladékkal nem keverhető. Ellenkező esetben a hulladék szállítását végző partnerünk a hulladékot nem köteles átvenni.

Emelőhátfalas autóval történő szállítás esetén a munkaterületnek sima, szilárd burkolatú felületnek kell lennie, ahová a gépjármű vezetője le tudja engedni az emelőhátfalat, és egy kézi békaemelővel a raklapokat rá tudja húzni az emelőhátfalra.

Amennyiben nincs megfelelő szilárd felület, úgy önrakodós autóval történik a szállítás. Ebben az esetben az autónak kb. 3-4 méterre meg kell tudnia közelítenie a raklapokat vagy BIGBAG zsákokat. Amennyiben a tehergépkocsi a hulladékot – a fentieknek nem megfelelő körülmények miatt – nem tudja elszállítani, a megrendelő a kiszállási díjat köteles a szállítónak megtéríteni. Az újbóli kiszállás 13.700 Ft + ÁFA (bruttó 17.399 Ft) díj megfizetése után lehetséges.

5. Előleg megküldése:

A megrendelőlap beérkezését követően hulladék-kezelő partnerünk közvetlenül Önnek küld díjbekérőt, az Ön által megadott email (vagy postai) címre, a becsült szolgáltatási díj
50%-ának összegében. Kérjük, a díjbekérő bruttó összegét banki átutalással küldje meg a díjbekérőn szereplő bankszámlaszámra, melynek beérkezése után 3 munkanapon belül hulladék-kezelő Partnerünk kiállítja és megküldi Önnek az előleg számlát

6. Időpont-egyeztetés:

Az előleg beérkezésétől számított 10 munkanapon belül a megrendelőn az Ön által megadott e-mail címen vagy telefonszámon hulladék-kezelő Partnerünk munkatársai keresni fogják a szállítás időpontjának egyeztetése céljából. Kérjük, a leegyeztetett szállítási napon mindenképpen biztosítsa a hulladék elszállíthatóságát! A szállítást legkésőbb a szállítást megelőző munkanap 15 óráig lehet lemondani.

7. Fizetés:

A szállítás teljesítése után Ön postán fogja megkapni a hulladék kezelését igazoló „SZ” kísérőjegyet (lapot), valamint a végszámlát a hulladék-kezelő partnerünktől, melyet 8 napon belül kell banki utalással teljesítenie a számlán szereplő bankszámlaszámra.

8. A dokumentumok megőrzése:

A hulladék kezelését igazoló „SZ” kísérőjegyet (lapot) a jogszabályokban előírt ideig, de minimum 10 évig meg kell őriznie, ezzel tudja igazolni a hatósági ellenőrzéskor, hogy a jogszabályoknak megfelelően járt el a veszélyes hulladék bontásakor.

 A szolgáltatás kedvezményes díjai:

kiszállási díj: 13.700 Ft/alkalom + ÁFA (bruttó 17.399 Ft/alkalom) és kezelési díj:

  • 81 Ft/kg hulladék + ÁFA (bruttó 102,87 Ft/kg) emelőhátfalas tgk. esetén (szilárd burkolatú út, raklap, stb.) vagy
  • 91 Ft/kg hulladék + ÁFA (bruttó 115,57 Ft/kg) önrakodós tgk. esetén

a BIGBAG zsák a Terrán cseréppel együtt a helyszínre szállítva 4.500 Ft + ÁFA (bruttó 5.715 Ft/zsák).

9. Egyéb feltételek:

  • Cégünk tetőcserép-vásárlással kapcsolatos általános szerződési feltételeit itt megtekintheti.
  • A hulladékkezelő partnerünk általános szerződési feltételeit itt találja. Ennek elfogadása esetén lehet igénybe venni a hulladékkezelési szolgáltatást.

Kérdés esetén forduljon bizalommal munkatársainkhoz:

  • Szerződéssel, számlázással kapcsolatos kérdésekkel: +36-30/399-2712
  • Szállítással kapcsolatos kérdésekkel: Juhász Henriett, +36-30/415-5074, e-mail:

Köszönjük, hogy óvja környezete egészségét! Bízunk benne, hogy rövidesen Önt is partnereink között üdvözölhetjük!

Palatetőcsere programunkról szóló tájékoztatónkat letöltheti innen.


Hasznos tippek Önnek! 

Tudta, hogy Terrán tetőcserepet Életreszóló Garanciával is vásárolhat? A feltételekről itt tájékozodhat.

Tetőfelújítást tervez? A kivitelezésben is segítünk a Terrán Tetőspecialista programunkkal.

Generon

Adatvédelmi központ

Szükséges

A szükséges cookie-k a rendszer működéséhez feltétlenül szükségesek, azok nélkül a honlap nem használható rendeltetésszerűen. Ezek a cookie-k a felhasználó hozzájárulása nélkül használhatók és nem kapcsolhatók ki.

wordpress-settings-{X}, wordpress-settings-time-{X}, gdpr[allowed_cookies], gdpr[consent_types]

Funkcionális

A funkcionális sütik használatával jobb felhasználói élményt tudunk nyújtani. Ezek a cookie-k általában beállításokat, és kenyelmi funkciókat biztosítanak a honlap személyre szabottabb működéséhez (például a kiválasztott nyelv, vagy a meglátogatott oldal-típus). Ezek a sütik nem tárolnak személyes adatokat. Kérjük vegye figyelembe, hogy a funkcionális cookie-k kikapcsolása korlátozhatja a honlapunk bizonyos funkcióinak működését.

gdpr[privacy_bar], yco-visitor-group, terran-favourites

Teljesítmény

A teljesítmény cookie-k arról gyűjtenek adatokat, hogy hogyan használják a honlapunkat. Ezeket arra használjuk, hogy jobban megértsük miként használják a honlapunkat, hogy annak tartalmát és funkcióit javítsuk.

_ga, _gat, _gid, 1P_JAR, APISID, CONSENT, HSID, NID, SAPISID, SID, SIDCC, SSID, _ceg.s, _ceg.u, _ceir, mf_user, act, c_user, datr, fr, sb, wd, xs, presence, _pin_unauth
_ga, _gat, _gid, 1P_JAR, APISID, CONSENT, HSID, NID, SAPISID, SID, SIDCC, SSID
_ceg.s, _ceg.u, _ceir
_ga, _gid, mf_user
act, c_user, datr, fr, sb, wd, xs, presence
_pin_unauth