Kedves Vásárlóink és Partnereink!

Az alábbiakban összegyűjtöttük a vásárlást követően előforduló leggyakoribb kérdéseket, így segítve a problémamentes kiszolgálást és szállítást.

Vevői kérdések:

Hány nap a szálítási határidő?/ Mikor érkezik a cserép?

A megrendelés leadásától számított 10 munkanapra vállaljuk a termékek kiszállítását. A vásárlót 2-3 nappal a szállítás teljesítése előtt SMS üzenetben értesítjük.

Adott napon, hány órakor érkezik a megrendelés?
Egy órával az érkezés előtt telefonon jelezni fogja a sofőr a kiszállítás várható időpontját. Várható szállítás 08:00 és 18:00 óra között.

Meg tudná e adni a sofőr telefonszámát?
A sofőr telefonszámát nem áll módunban kiadni, a fuvarozó elérhetőégét tudjuk kiadni a vásárlók részére

Meg tudná e adni az ügyfélszolgálat telefonszámát?
Ügyfélszolgálatunk telefonszáma: +36-69 / 569-950