Kedves Vásárlóink és Partnereink!

Az alábbiakban összegyűjtöttük a vásárlást követően előforduló leggyakoribb kérdéseket, így segítve a problémamentes kiszolgálást és szállítást.

Vevői kérdések:

Hány nap a szálítási határidő?/ Mikor érkezik a cserép?
Jellemzően, a megrendelés leadásától számított 10 munkanapra vállaljuk a termékek kiszállítását, viszont szélsőséges esetekben előfordulhat hosszabb szállítási határidő. A vásárlót 3-4 munkanappal a szállítás teljesítése előtt SMS üzenetben értesítjük.

Adott napon, hány órakor érkezik a megrendelés?
Egy órával az érkezés előtt telefonon jelezni fogja a sofőr a kiszállítás várható időpontját. Várható szállítás 08:00 és 19:00 óra között.

Meg tudná e adni a sofőr telefonszámát?
A sofőr illetve a fuvarozó elérhetőségét, a kiszállítás napján, az áru felrakását követően SMS-ben közöljük Önnel.

Meg tudná-e adni az ügyfélszolgálat telefonszámát?
Ügyfélszolgálatunk telefonszáma: +36-69 / 569-950

Generon