Idén már tizenkilencedik alkalommal, közel száz márka részvételével ünnepélyes keretek között adták át a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága által megítélt elismeréseket. A Terrán idén is két Superbrands díjjal büszkélkedhet.

2023-ban ismét megrendezték Magyarország egyik legfontosabb üzleti díjátadó eseményét, a Superbrands gálát. A ma már több mint 90 országban működő nemzetközi Superbrands Program célja kettős: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A Superbrands a magyar nagyközönség számára is ismert védjegy, a magas minőség szimbóluma. A magyar Superbrands Program 5 évvel az indulását követően az üzleti márkákra is kiterjesztette a minősítést a Business Superbrands díj bevezetésével, amely az üzleti szektor (B2B) márkáinak legjobbjait emeli ki. A díj odaítéléséről többlépcsős előszűrést követően 40 fős, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt minden évben.

2023-ban is nagyszámú, közel száz díjazott márka részvételével rendezték meg a Superbrands gálát. Idén újra duplázott a Terrán, sokadik alkalommal találták érdemesnek a Superbrands és a Business Superbrands díj elnyerésére.

„Nagyon hálásak vagyunk és büszkék arra, hogy idén is a legjobbak közé választottak minket. A sikerekben osztozunk a Terrán minden munkatársával és természetesen a vásárlókkal, akik megtisztelnek bizalmukkal. A fenntarthatóság és a zöld szempontok elkötelezett hívei vagyunk, továbbra is azon fogunk dolgozni, hogy termékeink 21. századi magas minőséggel szolgálják a vásárlók és a bolygónk érdekeit is.”

– mondta Tóth Szabolcs, a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. regionális marketing igazgatója.

A kiemelkedő márkák értékelésén túl a Superbrands Magyarország Program küldetésének tekinti, hogy felhívja a figyelmet társadalmi kérdésekre is, az idei évben a felelősségvállalás állt a fókuszban. Egyre többen törekszenek a környezetbarát életmódra, ezért a fogyasztók a márkáktól sem várnak kevesebbet.

„A Superbrands gálaműsor magyarországi szervezőjeként feladatunknak tekintjük, hogy az ünnepi pillanatok mellett a kiemelkedő márkák értékelésén és méltatásán túl reflektorfénybe állítsunk társadalmi szinten is fontos és aktuális kérdéseket. A globális trendeket szem előtt tartva idén a környezetvédelmi felelősségvállalás, és a zöld CSR állt a fókuszban, és nagy öröm látni, hogy a Superbrands díjazottak mennyire éreznek felelősséget a környezetükért, és mennyi erőfeszítést tesznek vállalkozásuk, tevékenységük káros anyag kibocsátásának csökkentéséért vagy ilyen anyagok használatának kiküszöböléséért. Sok a teendő még ezen a téren, de a kiválóságra törekvő márkák célja, hogy társadalmilag és a természeti környezetük számára is hasznos munkát végezzenek.”

– mondta el László Géza programigazgató.

A fenntarthatósági szempontokat a Superbrands díjak tervezésekor is szem előtt tartották: vegetáló zuzmókompozícióval, és csak természetes alapanyagok felhasználásával készültek az idei márkadíjak.