Számos hazai gyártó és kereskedő cég között a Terrán, Közép-Európa vezető tetőcserép márkája, 100%-os magyar tulajdonban lévő építőipari nagyvállalata is csatlakozott a Magyar Termék Nonprofit Kft. itthon előállított termékek vásárlására, hazai szolgáltatások igénybevételére ösztönző mozgalmához.

A járvány okozta gazdasági nehézségek mielőbbi leküzdése és a munkahelyek megőrzése érdekében a Magyar Termék védjegyrendszert működtető nonprofit cég március végén indította útjára a „Vedd a hazait! Védd a hazait” mozgalmat.

A kezdeményezéshez a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. is csatlakozott.

“2020-szal nemcsak egy új évtized, hanem a Terrán életében egy új évszázad is kezdődött, hiszen pontosan 100 évvel ezelőtt, 1920-ban indult cégünk története.

Egy ember elképzeléséből mára meghatározó márkanév és vezető piaci szereplő lett. Manapság kevés Magyarországon működő vállalatról mondható el, hogy teljes mértékben magyar tulajdonban van, a tetőcserépgyártó szegmensben ez szinte csak ránk igaz, amire különösen büszkék vagyunk.

Hosszú út vezetett idáig, ami néha meredek, néha pedig meglehetősen rázós volt. De kitartásunknak és a folyamatos fejlődésnek köszönhetően sikerrel vettünk minden akadályt.

Cégcsoportunk jelenleg közel 400 embert foglalkoztat és célunk, hogy a jövőben is biztos munkahelyet teremthessünk munkavállalóinknak, továbbá a magyar gazdaság meghatározó szereplői maradhassunk. Azt gondoljuk, hogy hazai összefogással hozzájárulhatunk a gazdaság működésének stabilizálódásához, és támogathatjuk a magyar vállalkozásokat, munkavállalókat” – mondta Gódi Attila, a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. ügyvezető igazgatója.

A kampány most 20 cég bevonásával még látványosabban folytatódik. A legforgalmasabb fővárosi megállókban maszkkal fedett plakátokon buzdítanak arra, hogy „Vedd a hazait! Védd a hazait!”.

Generon