Fejlődésünk mérföldkövei reklámfilmjeinkben is megmutatkoznak. Azzal, hogy egyre nagyobbá válik az építőiparnak az a szelete, amelyet lefedünk a tevékenységünkkel, kampánykreatívjaink is megújulnak. Augusztusban debütált új filmünk, amelyben egy még komplexebb Terrán mutatkozik be azt üzenve, bármit hozzon a jövő, vásárlóink számíthatnak ránk, hiszen az egymással szinergiát alkotó termékcsoportok által teljes körű megoldásokat tudunk nyújtani számukra.

Vállalatunk fejlődése nemcsak termékeink és szolgáltatásaink bővülésében, átalakulásában jelenik meg, hanem a Terrán brand evolúciójában is. Azzal, hogy az ernyőmárka egyre szélesebbre nyílik, átlépi a tetőcserép-gyártás kereteit, fontos, hogy egyértelműen kommunikáljuk, hogy az iparágban betöltött szerepünk mára jóval sokrétűbb.

Az erősségeinket új szemszögből bemutató integrált kampány egyik igen fontos eleme egy különleges koncepció mentén megvalósuló reklámfilm, amely több olyan kreatív és technikai megoldást tartalmaz, amik nem jellemzőek a szektorban alkalmazott kommunikációban. Fő üzenetünk, hogy bármit hozzon a jövő, vásárlóink számíthatnak ránk. Olyan, a biztonságot és a fenntarthatóságot szem előtt tartó, generációkon átívelő megoldások megalkotásával válaszolunk a kihívásokra, amelyeket együttvéve esztétikussá válik a környezetünk. A képi világ, valamint a narráció mind ezt kívánja érzékeltetni, a tetőcserepeket, a Generont, a KészTetőt és a hamisítatlan Terrán életérzést helyezve a középpontba. Mindezt izgalmas kameramozgásokkal és nem mindennapi perspektívák alkalmazásával igyekeztünk immerzív módon átadni. 

A kreatív koncepció megalkotásával megbízott VML az ötletelés során elsősorban arra kereste a választ, „Hogyan tudjuk megszemélyesíteni, lélekkel felruházni otthonunk azon részét, amely talán a legkevésbé van szem előtt?

Javier Andrés Argüelles, az ügynökség Creative Directora elárulta, hogy a folyamat során arra jöttek rá, hogy ha végigkövetjük a termékek teljes életciklusát, megláthatjuk, azok hogyan kapcsolódnak a körülöttük lévő világhoz a tulajdonosaikhoz, az időjárás elemeihez, sőt, talán még egy-két kíváncsi macskához is. Így vált a teljes termékportfólió egy történet főszereplőjévé.

Hiszen a Terrán termékei alapvetően többek, mint egyszerű anyagok: csendes tanúi életünknek és aktív védelmezői családunknak. Egy emberöltőnyi kihívással néznek szembe, miközben végigkövetik a körülöttük zajló életet a jólétet, a növekedést és a fejlődést generációkon át.

A megvalósításért felelős The Soup arra törekedett, hogy az időtállóság játékos időutazásként jelenjen meg a filmben, ami a jelenből a jövő felé vezet, és szinte észrevétlenül repít át minket az évek, évtizedek változásain. Az alkotók emiatt egy időn és tereken átívelő folyamatos vizuális „flow élményt” alkottak meg, amelyben a kamera meg sem áll, csak utazik életképről életképre. Miközben minden változik, egyedül a Terrán marad állandó. Ez a vizuális stílus hivatott kifejezni a márka egyik fő erősségét, a hosszú távra való tervezést, hiszen a képi folytonosság, az egyívű filmélmény a „tartósság, örökké” vizuális metaforája.

Érdekesség:

  • A vágóképekhez egy nyereg- és egy kontytető-makettet is legyártottunk, amikhez összesen 4 m3 faanyagot, nagyságrendileg 1 050 db betonterméket és 385 db műanyag és fém kiegészítő elemet használtunk fel.
  • A tetőn sétáló Cecil mellett másik két cica is részese volt a munkának, ők a fotókhoz álltak modellt nekünk. 
  • Az esőzést imitáló felvételekhez megközelítőleg 700 liter vizet használtunk fel – ügyelve arra, hogy elkerüljük a pazarlást –, a valósághű képeket nagy teljesítményű szélgéppel és még jó néhány lámpával alkottuk meg, mindezt ráadásul egy stúdióban.
  • Az operatőrök 2 különböző kamerával és drón bevetésével dolgoztak.
  • A filmen 50 fős stáb dolgozott.
  • A mozgóképet Széles Tamás narrálta, akinek a hangján már sokadik éve szólal meg Terrán a tévében. 

A reklámfilm a TV2 csoport összes csatornáján, valamint YouTube csatornánkon is megtekinthető. 

A produkció létrejöttében résztvevő stábtagok:

  • Producer: Csernóczky András 
  • Rendező: Lőrincz Nándor (THE SOUP)
  • Operatőr: Nagy Bálint (THE SOUP)
  • Gyártásvezető: Varga Máté 
  • Felvételvezető: Barna Cintia 
  • Location Manager: Miskolci Attila
  • Vágó: Gothár Márton
  • Zeneszerző: Fodor Marius
  • Narrátor: Széles Tamás
  • Kreatív Ügynökség: VML 
  • Produkciós Iroda: Admiral Film