Felelős gyártóként fontos számunkra vásárlóink elégedettségén túl a környezetvédelem is. Ezért indítottuk útjára Terrán tetőcserepet vásárló partnereink számára a Palacsere programunkat.
Tetőt egy életre szólóan választunk, így fontos a minőségi termékválasztás, de fontos az is, hogy a héjazat jól illeszkedjen az adott környezetbe, tájegységbe, feleljen meg a Kárpát-medence éghajlati viszonyainak, és nem utolsó sorban legyen környezetbarát. Ezért idén elindítottuk Palacsere Programunkat, amit azoknak a családoknak ajánlunk, akik környezetszennyező, bitumen alapanyagú zsindely vagy azbeszt alapanyagú palatetőjük cseréjét tervezik, de még nem találták meg az egyszerű, gyors és költséghatékony megoldást.
A palatető amortizációs ideje anyagtípustól, termékfajtától, környezeti hatásoktól függően 20-30 év szakértőink szerint, így a cseréje több mint aktuális napjainkban. A másik jelentős probléma a palatetők bontása. Ennek oka, hogy a szállítást csak speciális szaktudással rendelkező cégek végezhetik, mivel a bontásból származó törmelék veszélyes hulladéknak minősül.
A Terrán erre nyújt megoldást a piaci árnál lényegesen kedvezőbb feltételekkel a Palacsere Programjával. Cégünk a szolgáltatás során veszélyes hulladék kezeléssel és ártalmatlanítással foglalkozó céggel együttműködve biztosítja a felújítás során keletkező veszélyes-hulladékok elszállítását.
A programban érintett veszélyes hulladékok:
Jelen tájékoztatóval szeretnénk megismertetni, milyen módon tudja igénybe venni a hulladék begyűjtési és kezelési szolgáltatást. Nincs más dolga, mint a következők szerint eljárni:
Válassza a legmodernebb gyártástechnológiával készülő hazai Terrán tetőcserepek valamelyikét, hogy esztétikus, viharálló héjazat védje otthonát. Választékunkról a https://terranteto.hu/ weboldalon vagy az építőanyag-kereskedésekben tájékozódhat.
A tetőidomhoz műszakilag legmegfelelőbb cseréptípus kiválasztásához, a pontos anyagszükséglet meghatározásához vegye igénybe Terrán Területi képviselő kollégánk segítségét! Az Önhöz legközelebbi területi képviselő kollégánk elérhetőségét weboldalunkon találja vagy hívja információs vonalunkat a +36-69/569-950-es számon.
Rendelje meg a kiválasztott Terrán tetőcserepet és a szükséges mennyiségű, UN minősítésű veszélyes-hulladék gyűjtőzsákot a programban részt vevő Terrán Márkakereskedőtől. Nem tudja mennyi zsákra lesz szüksége? Nem tudja melyik Márkakereskedőhöz forduljon? Területi képviselő kollégánk segít Önnek!
A szolgáltatás igénybevétele során, a Terrán Kft. közvetítőként vesz részt, vagyis a hulladék-ártalmatlanító cég szolgáltatásait és kedvezményes díjait közvetíti vásárlói és partnerei felé. A szolgáltatás megrendelése és a díjfizetés közvetlenül a hulladékártalmatlanító cég felé történik.
A kedvezményes hulladék szállítási díjak igénybevételének feltétele, hogy a megrendelőnél a Terrán Kft. által gyártott tetőfedő anyagok kerülnek beépítésre, melyet a vásárláskor kapott számlával kell igazolni. Amennyiben ez nem teljesül, abban az esetben a Terrán Kft. jogosult a kedvezményes kezelési díjon felül 45 Ft/kg + ÁFA (bruttó 57,15 Ft/kg) díjat kiszámlázni a vásárlónak az elszállított veszélyes hulladék mennyisége után.
Töltse le a megrendelőlapot az alábbi weboldalról: www.designkft.hu/megrendeles. Amennyiben a kitöltéshez segítségre van szüksége, területi képviselő kollégáink készséggel segítenek Önnek.
Küldje el a hiánytalanul kitöltött megrendelő lapot a hulladék-kezelő partnerünk (Design Kft.) e-mail címére: vagy a +36-76/483-197-es telefax számára. Amennyiben nem rendelkezik internet eléréssel, kérje a Terrán területi képviselő segítségét a megrendelőlap beszerzéséhez.
A hulladékká vált pala tetőelemeket helyezze a zsákba (BIGBAG), úgy hogy minél több férjen bele, ügyelve arra, hogy az elemek ne szakíthassák ki a zsákot. Kérjük, hogy csakis a kapott UN minősített zsákokat használja, ellenkező esetben nem tudjuk a szállítást teljesíteni! Az UN minősített zsákokat raklapra kell helyezni, célszerűen még a hulladékkal való megrakodás előtt.
Amennyiben hullámpala hulladékkal rendelkezik, azokat tegye raklapra, helyezze egymásra, és fóliázza le! A raklapokat minden esetben a tehergépkocsi számára könnyen megközelíthető, szilárd burkolattal rendelkező helyre tegye! A raklapokat a megrendelőnek kell biztosítania.
Kérjük a hulladékot szelektíven gyűjteni és csomagolni! A hullámpala és a bitumenes zsindely/hullámlemez egymással és más hulladékkal nem keverhető. Ellenkező esetben a hulladék szállítását végző partnerünk a hulladékot nem köteles átvenni.
Emelőhátfalas autóval történő szállítás esetén a munkaterületnek sima, szilárd burkolatú felületnek kell lennie, ahová a gépjármű vezetője le tudja engedni az emelőhátfalat, és egy kézi békaemelővel a raklapokat rá tudja húzni az emelőhátfalra.
Amennyiben nincs megfelelő szilárd felület, úgy önrakodós autóval történik a szállítás. Ebben az esetben az autónak kb. 3-4 méterre meg kell tudnia közelítenie a raklapokat vagy BIGBAG zsákokat. Amennyiben a tehergépkocsi a hulladékot – a fentieknek nem megfelelő körülmények miatt – nem tudja elszállítani, a megrendelő a kiszállási díjat köteles a szállítónak megtéríteni. Az újbóli kiszállás 21.900 Ft + ÁFA (bruttó 27.813 Ft) díj megfizetése után lehetséges.
A megrendelőlap beérkezését követően hulladék-kezelő partnerünk közvetlenül Önnek küld díjbekérőt, az Ön által megadott email (vagy postai) címre, a becsült szolgáltatási díj
50%-ának összegében. Kérjük, a díjbekérő bruttó összegét banki átutalással küldje meg a díjbekérőn szereplő bankszámlaszámra, melynek beérkezése után 3 munkanapon belül hulladékkezelő Partnerünk kiállítja és megküldi Önnek az előleg számlát.
Az előleg beérkezésétől számított 10 munkanapon belül a megrendelőn az Ön által megadott e-mail címen vagy telefonszámon hulladékkezelő Partnerünk munkatársai keresni fogják a szállítás időpontjának egyeztetése céljából. Kérjük, a leegyeztetett szállítási napon mindenképpen biztosítsa a hulladék elszállíthatóságát! A szállítást legkésőbb a szállítást megelőző munkanap 15 óráig lehet lemondani.
A szállítás teljesítése után Ön postán fogja megkapni a hulladék kezelését igazoló „SZ” kísérőjegyet (lapot), valamint a végszámlát a hulladékkezelő partnerünktől, melyet 8 napon belül kell banki utalással teljesítenie a számlán szereplő bankszámlaszámra.
A hulladék kezelését igazoló „SZ” kísérőjegyet (lapot) a jogszabályokban előírt ideig, de minimum 10 évig meg kell őriznie, ezzel tudja igazolni a hatósági ellenőrzéskor, hogy a jogszabályoknak megfelelően járt el a veszélyes hulladék bontásakor.
A szolgáltatás kedvezményes díjai:
kiszállási díj: 21.900 Ft/alkalom + ÁFA (bruttó 27.813 Ft/alkalom) és kezelési díj:
a BIGBAG zsák a Terrán cseréppel együtt a helyszínre szállítva 7.200 Ft + ÁFA (bruttó 9.144 Ft/zsák).
Szerződéssel, számlázással kapcsolatos kérdésekkel forduljon bizalommal munkatársainkhoz a következő telefonszámon: +36-30/399-2712
Köszönjük, hogy óvja környezete egészségét! Bízunk benne, hogy rövidesen Önt is partnereink között üdvözölhetjük!
Palacsere programunkról szóló tájékoztatónkat letöltheti innen.
Tudta, hogy Terrán tetőcserepet Életre Szóló Garanciával is vásárolhat? A feltételekről itt tájékozodhat.
Tetőfelújítást tervez? A kivitelezésben is segítünk a Terrán Tetőspecialista programunkkal.